torsdag 6 oktober 2011

Rutan

.
.
Ha ett bra slut på veckan!
.
Viktoria
.

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilken snygging...:) o rosengången är ju bara för fin.... har trätt om en mattväv till rosengång o ska väva lite kuddar i trasor nu ja..:) förresten.... jag löste problemet med att skicka efter lite mattvarp o köpte mönstret,..:) lika bra dä..:9 kram Annika

Birgitta sa...

Jag önskar dej också en skön helg.
Hoppas vi får fint väder då.
Fin matta igen.
Kram Birgitta

Sanna sa...

Nu har jag nog ägnat nästan hela dagen till att läsa igenom HELA din blogg och jag säger bara WOW! Vilken fantastisk inspirationskälla! Varför har jag inte hittat hit tidigare? Ser fram emot att få besöka din härliga blogg och fyllas med idéer! Ljuvliga trasmattor! Grattis till ett mycket fint jobb och fantastiska bilder.

/Sanna

Solvnotan sa...

Stilren, sparsmakat snygg och väldigt fin avslutning med flätan. Du är en väldigt duktig vävare. hälsn Lisbeth och ha en riktigt skön höstweekend