onsdag 18 maj 2011

Nya grannar

.

.
Vi har fått nya grannar i Gula Industrihuset i Stallarholmen där Cia och jag har vår ateljé.
Proppat med härliga garner i en miljö som inbjuder till att slå sig ner med sin stickning eller virkning är garnbutiken Urd & Verdandi ett riktigt vattenhål för den som gillar kreativitet.
.
Min dotter går på virkkurs hos Anna & Sofia, som butiksinnehavarna heter, efter skolan en dag i veckan. Själv väntar jag på kursen i brickvävning.
.
Allt gott!
.
Viktoria
.





.





2 kommentarer:

Stickstugan sa...

Härliga garner, där skulle jag trivas :) Farligt med sådana grannar.
Lotta

Makalöst Filtmakeri sa...

Jag blir alldeles lyrisk av färgerna och får en massa idéer av de olika garnerna. Nu måste jag ta mig i "hampan" och komma iväg til er i Stallarholmen, så fort jag har lämnat in mina saker till utställningen så ska jag ta mig en inspirationstur, för då har jag tid med det. Så jag hoppas att vi ses nästa vecka.
Moni