onsdag 1 december 2010

Kreativa fynd

.

.
I lördags var det Kreativ Julmarnkad i Gula Industrihuset. Det blev en kall, men fantastiskt fin marknadsdag på alla sätt och viss. Som en av arrangörerna är jag i något av glädjerus, men börjar så smått återhämta mig och bli lite handlingskraftig igen. En av sakerna, som måste tas tag i är den här bloggen......
.
Måste visa er några av mina kreativa fynd från marknaden.
.

.
Grön fågelring från Miriam Axelsson (Torekällbergets Krukmakeri).
Väst i islandsull från Sif Ulfarsdottir (Su Dekor).
Lila trikåmössa från Ylva Bodén (Lappen Bak).
Lakritsglögg-kryddor från Elisabeth Johansson (Mediamat).
Julklappsetiketter från Rebekka Rintala von Knorring.
.
Sköt om er!
.
Viktoria

1 kommentar:

timelesshome annika sa...

Tack för en trevlig marknad.
underbara ettiketter du visar=vill ha
Jag väntar på min Isländska väst hoppasden inte blir för lång.
Ha det Gott Annika