fredag 30 juli 2010

Vykort från Danmark

.

.
Här kommer en liten hälsning från härliga Danmark. I tisdags var det barnens val - Legoland. I onsdags var det mitt val. I min danska favorittidning Isabellas hittade jag tips om en liten oas med hemodlat och hemlagat - Det lilla vineri på vägen ut till Alrö mellan Horsens och Aalborg. En naturskön sträcka så nästa gång vill jag cykla här.
.

.
.
.
Igår var det familjeval. Slottet Egeskov på Fyn har något för alla och är väl värt ett dagsbesök.
.
Allt gott!
.
Viktoria




5 kommentarer:

Willy sa...

Lovely photo's from Danmark.
Nice place for a cup of coffee, at café det lille vineri.

MiA sa...

Danmark är dejligt :))

Ulla sa...

Trevligt, vi är tillbaka i Danmark. dina tips får vi titta närmare på och cyklar finns. Trevlig helg!

ÅtervinnDen sa...

Hej. Jaså det är där ni är, var förbi med banens diplom och märken men vi får tar det senare, På torsdag har jag öppet i butiken igen.
Ja, det ser verkligen fint ut där ni är. Jag älskar Danmark och framför allt deras blomster och inredningsaffärer..
Må gott Kram Iréne

Birgitta sa...

Ser så fint ut i Danmark. Finns mycket vackert att titta på där.
Kram Birgitta